Sia-sia

Hey yeah peeps. Lama nya tak update benda buruk nie =.=' melalut dh. Hmm... knp la aku tak pnah nak bhgia even hanya sekali pun. Bila nak bahagia tu ada ja yang datang nak menyebuk. Sepak terabok gigi jugak kot satg. Jahat sangatkah aku nie sampai nak bahagia pun tak boleh. Aku selalu buat something tanpa fikir dulu. Buat ikut suka aku ja and aku senang terpengaruh ok. nampak sangat la iman tak kuat. huahuahua. Mencari seseorang yang boleh buat aku jadi macam dulu balik. Yang pham diri aku nie macam mana and boleh terima aku seadanya. sapa sapa sapa sapa? tak ada sapa pun =.=' . Pening bila fikir semua tu. Serabut otak aku. Sesungguhnya cukup susah nak berubah. Slow-2 pun serupa siput jugak la nak berubah pun. Haram tak berubah pun. Rasa mcm sia-2 pun ada semua tu. Macam masuk hutan dah tak jumpa jalan keluar dah aku nie, tersesat jauh dah. Hahahaha dah takdir diri aku mcm tu kott nohh. Terima je la seadanya. wtf ;D