08-11-2011 :'(

tarikh tu jadi tarikh yg tak kan penah aku lupa. apa yg jadi mlm tuhh mmg aku tak kan lupa. tak sangka bnda tuhh nak jadi dekat aku ngan omey. excident dgn omey. YA ALLAH tk boleh pkir bnyak bila tgk omey terbaring atas jln mlm tuhh. omey parah smpai pecah kpla. aku cuma luka dekat tgn, belakang n leher. knp la msti omey yg teruk??? mungkin sbb omey terlalu seronok hari tuhh. patut la kau lain kan omey. tak sangka nak jadi mcm tuhh. tp aku pelik knp hg bwak laju moto mlm tuhh sdgkan hg tau yg jalan tuhh gelap? tp mlm tuhh mmg aku tak sedap hati bila tgk hg. skrg dh tiga hari hdup dlm kesakitan. nie first time hg excident kan omey. tp nie yg kedua kali aku excident. kali nie agak teruk la kan. tp nak buat mcm mna bnda nak jadi kan. bwak omey pegy hosp n doc sah kan omey ada pndarahan beku dkat otak n leher hg terseliuh. SUBHANAALLAH. time aku tahu semua tu TUHAN ja yg tahu sedih aku nie. aku terus air mata. :'(
*OMEY : sorry sbb aku tak boleh nak jga hg, aku tak boleh nak lindung hg. family hg dah mula cari, family hg sruh aku bertanggungjawab apa yg jadi dekat hg. aku tak layak nak jd bff hg. tp serius aku kata aku syg hg weyyy. aku syg hg mcm sys aku sndri. aku tak thu nak buat apa. knp la bnda nie jd kat hg tp bkn dekat aku. :'( maaf kawan aku dh tak larat dh. aku akan selalu doa smga hg cepat smbuh n baik-2 ja. amin.

aku sekarang ssh nak bngun. leher mmg sakit gila. bengkak plk tuh. nak jln kaki plk jadi sakit. bdan, tgn pun aku ssh nak gerakkan. mmg tak lrat gila la. tp aku kena kuat juga kan. smpai bila nak manja dgn sakit nie. ubat yg ada pun aku tak mkn. sbb aku mmg benci dgn ubat. lantak la nak baik ke nak sakit ke tak mau amek tau dh. penatt sgt-2. sekarang aku cuma mengharapkan omey cepat sembuh n dpt jadi mcm dlu lagi. amin :')