1-12-2011 :')

aku tak thu apa dh jadi kat aku time tuh. mmg bermakna gila tarikh tuhh bg aku. dgn perasaan malu, segan n sedeh aku jujur ngan dia apa yg aku pendam slma nie. sumpah sedeh gila. aku nangis ja bila tringt balik semua tuhh. YA ALLAH knp la msa terlalu cepat. klau lah boleh putarkan balik msa. aku nak kenal dia awal lg-2. hmm. hri nie satu hari tk tidoo. asyik pk kan dia ja. pg td pkul 3 lebeh skype ngan dia smpai la pkul 8 pg n smpai dia tido masa skype tuhh. comel ja aku tgk dia. tp subhanaallah. rindu gila dekat dia. aku tgk ja muka dia. nak nangis pun ada. tp than ja air mata nie. kita dh kenal dekat 4 bulan kan. mcm-2 prgai bodoh aku tunjuk dekat dia. aku buat dia sakit hati, marah, benci, fed up segala bagai ngan pragai aku. bila dh jadi mcm tuhh aku mula la ketaq bdan. tkott sgt if dia tggl aku. tp syukur kan smpai skrg still lgi ngan dia. sumpah lepas nie tk buat peragai dh. btw tarikh tu maybe tarikh last kita meet kan baby. if ada rzeki kita jumpa lg nahh baby. :') time tuhh aku nngis kott. berat aku nak melangkah tggl dia. belum penah aku syg org lain mcm mna aku syg dekat dia. tp nak buat mcm mna kan. redha n tabahkan je la hati aku nie. aku still nangis bila bca blik semua text aku ngan dia. Ya Allah. aku syg dia sgt-2. sumpah syg gila dekat dia. btw baby thanks yaa sbb buat sya hppy bila dkt ngan baby. n thanks juga sbb sudi terima apa yg sya bg kat baby masa tuh. syg babyyyyy <3 ILOVEYOUMORETHANEVERYTHING <3